onsdag 3. juni 2009

Bilen står!

Ja, da er bilen min satt i garasjen for sommeren! Ny mnd, nye problemer ;p
Egentlig skulle jeg ha eksamen i mårrå, derfor begynte bilen å sette seg opp på bakhjula når vi sku hjem fra Lillehammer i dag (takk å lov for at dagen for eksamen ble flytta). I tillegg er det ny mnd, som også betyr nye problemer bare i seg selv.. 

Altså.. Når jeg var ferdig med eksamen og vi skulle hjem ville ikke girkassa funke.. Det kom masse rare lyder og vi måtte stoppe og starte bilen igjen for å få den ut/inn av gir.. Så var det masse rare lyder spesielt i 1.gir og revers hele veien hjem.. Å jeg har liksom ny girkasse.. HA! Neida.. Så på fredag ska Steffen begynne å ta av fanger, ta ut div. deler (som starter o.l) så den er klar til å fikses på.. Da skal Halvard skifte reg.reim, samt ventiltetninger.. Vi skal skifte viftereim, starter og div brytere inni bilen.. I tillegg skal den få nye hjulbuer foran og bak, lakkeres og feste på at skjørta.. Derfob (siden jeg ikke er søkk-rik) blir den nok stående 2-3 mnd. minst (!!).. 

Men vet du om en delebil, Vento 1,8  -94 mod. til ca 3000, ta kontakt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar