Det som har skjedd i ettertid er: Vi var på Nes for å fikse alt til godkjenning. På vei hjem sved det seg i bakdekket, og det datt av. Steffen fikk satt på dekket med en bruskork og en spiker.. Så fikk vi trilla den opp på en henger, uten lys, som vi putta på peugeot'n.. Så kjørte vi til Dala med den for å sette den på verksted. Prislapp: 13 000 kr.
Der etter gikk turen til Gjøvik, og satans vegvesen.. Første stoppen ble i rundkjøringa etter mjøsbrua. Jeg tenkte at det kanskje var for at den hadde stått i 2 uker, men jeg fikk da starte igjen, og dro til Gjøvik. Bilen ble godkjent etter litt om-og-men, og jeg satte nesa mot Elverum for å hente skilter. Da begynte problemene.. Hvis jeg ga på, og turtelleren kom over 3000 rusa den seg automatisk, hvis jeg kom under 1500 stoppa den. Altså, den stoppa også når jeg tråkkå inn clutchen og når jeg tråkka inn bremsen. Og det er jo bare NOEN rundkjøringer og lyskryss fra Gjøvik til Elverum.. Så det ble litt av en tur..
Så gikk den faktisk bra et par uker.. Men.. Første helga i desember skulle vi være sjåfører, og da gikk alt galt.. Vi mista bremsene og bilen ga gass av seg selv og hoppa som en kenguru. Trond Gunnar fikset bremsene klokka 3 om natta, men de ble borte igjen dagen etter.. Så da parkerte vi bilen på nytt og fant igjen ut at vi skulle bytte motor.......
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar